Kesäkroppa-valmennus alkaa ma 24.4.2017

Supersuosittu yli 7000 osallitujaa mukaansa kerännyt Kesäkroppa valmennus
alkaa jo maanantaina 24.4 

  • Opit että hyvä ravitsemus ei tarkoita nälkää (monipuolinen ohjeistus)
  • Ohjeet ovat helppoja ja niitä on mukava toteuttaa arjessa (Miksi aamiainen)
  • Saan syödä usein, riittävästi ja monipuolisesti
  • Rakennat itsellesi ravitsemukseen pysyviä tapoja et dieettiä tai kuuria
  • 2-tasoinen selkeä treeniohjeistus sinun tavoitteidesi mukaan
  • Lisää energiaa ja jaksamista tukeva kokonaisuus
  • Tässä valmennuksessa se parempi elämä rakennetaan hymyssä suin pala kerrallaan, parhaassa seurassa

Lue valmennukseen osallistuneiden asiakaspalautteita tästä

 

Kesäkroppa-valmennus on siis kahdeksan viikon mittainen startti kohti SINUN ympärivuotista hyvää kuntoa. Valmennuksessa yhdistyy selkeä, kotiolosuhteissa toteutettava kaksitasoinen (”Kesäkroppa Perus” ja ”Kesäkroppa Haastava") lihaskunto-ohjelma sekä treeniä tukeva terveellinen ruokavalio, josta valmennukseen osallistuja saa selkeät ohjeet kahdeksan viikon ajalle. Kesäkroppa-valmennus mahdollistaa valmennuksen aikana keskimäärin 4-10 kilon painonpudotuksen lähtötilanteesta riippuen. Valmennus toimii muutaman liikakilon karistajana ja vartalon tiivistäjänä, mutta se on monella todennetusti myös suuremman elämäntapamuutoksen ja painonpudotuksen tärkeä aloitusvaihe. Tätä me siis tavoitellaan.

Valmennukseen kotona toteutettava ammattilaisten suunnitteleman liikuntaohjelma keskittyy tiivistämään ja ryhdistämään sekä toimintakyvylle että sporttiselle ulkomuodolle keskeisiä kehon osa-alueita: reisiä ja pakaroita, keskivartaloa sekä käsivarsia. Kaikki treenit on selkeästi opastettu ja 8 viikon aina tulet huomaamaan että, sinä todellakin jaksat ja sinä osaat!

Valitse omat treeni- ja ravintopolkusi selkeän ohjeistuksen avulla :

  • 2-tasoinen kotioloissa toteutettava liikuntaohjelma, jossa yhdistetään lihaskuntoharjoittelu ja omavalintainen hyvän mielen aerobinen perusliikkuminen
  •  Treenejä on siis rakennettu kahdelle tasolle eli niin aloittelijoille kuin jo vähän kokeneemmallekin liikkujalle. 
    • Voit myös kevään valmennuksen jokaisena treenipäivänä valita fiilikseen ja kuntosi mukaan sen sinulle sopivan treenin vasteen. Olemme suunnitelleet jokaisen päivään kaksi tasoa: perustason ja sen vähän haasteellisemman.
  • Valittavanasi on ravitsemuksessakin kaksi linjaa eli painonpudotus tai kuntoilijan polku, seuraa omaasi monipuolisesti suunnitellussa valmennuksessa


Palaute treeneistä ja valmennuksen ravitsemusmaailmasta on upeaa luettavaa ja nyt on sinun vuorosi, ilmoittaudu mukaan nyt! Edellisiin valmennuksiin osallistuneista yli 97 prosenttia suosittelisi valmennusta ystävälleen.

Lue asiakaspalautteita tästä

Monipuolinen valmennus! Selkeät treeniohjeet!
Toimiva, innostava ja treeniin soveltuva ravitsemus!

Esimerkkejä valmennusmateriaaleista:

- Valmennuksen kotikuntotesti
- Valmennuksen viikko-ohjelma
- Paloja ensimmäisen viikon ravintomateriaalista

Liikuntaohjelman tueksi saat siis tehokkaan ruokavalion, joka perustuu Motiviren kehittämään hiilihydraattiipyramidiin, jolloin panostus on paraslaatuisissa hiilihydraateissa. Valmennuksessa suositaan mm. runsaasti kasviksien ja marjojen hiilihydraatteja. (HUOM! valmennus ei sisällä ruokien punnitsemista, ei light-tuotteita tai muita erikoistuotteita, vaan kokonaisuus rakennetaan melko tavallisista raaka-aineista.)

Kaikki Motiviren valmennukset soveltuvat aikuiselle, terveelle, sekaruokaa syövälle henkilölle. Ruokavalio on mahdollista muokata itse lihattomaan ruokavalioon soveltuvaksi (edellyttää maitotuotteiden ja kananmunan sopivuutta). Mikäli imetät, voit osallistua valmennukseen, sillä rajoituksella, että ruokavalio vaatii hieman omaehtoista muokkaamista. Valmennus ei sisällä henkilökohtaista / yksilöllistä ohjausta, eli muokkaukset ruokavalioon ja treeniohjelmaan tehdään itse ja omalla vastuulla. Valmentajille voi lähettää kysymyksiä, mutta niitä kerätään ja vastataa Facebook-ryhmässä niistä yleisimpiin.

Kaikki treenit tehtävissä mukavasti kotona, testaa jo tänään vaikka päivän viisi treeni: